Στον ΟΦΑΜ επιστρέφει ο Μάνος Λιοδακάκης, με την ομάδα της Αγίας Μαρίνας να ανακοινώνει την επιστροφή του νεαρού αμυντικού στο ρόστερ της ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Ο Λιοδακάκης επιστρέφει σε γνώριμο περιβάλλον μετά από έναν χρόνο απουσίας, με τους ανθρώπους του ΟΦΑΜ να τον χαρακτηρίζουν «δικό τους παιδί» και να εκφράζουν την ικανοποίησή τους για την επανένταξή του στην ομάδα.
Παράλληλα, ο ΟΦΑΜ ευχαρίστησε τον Γιούχτα και τον Γιούχτα Β’ για την παραχώρηση τόσο του Μάνου Λιοδακάκη όσο και του Παύλου Αλεξανδράκη, όπως επίσης τον υπεύθυνο ακαδημιών Πέτρο Κυριακάκη και τον τεχνικό διευθυντή Λεωνίδα Τιτομιχελάκη για τη συνεργασία.
Η ανακοίνωση του ΟΦΑΜ αναφέρει:
«Με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνουμε την επιστροφή ενός δικού μας παιδιού στην οικογένεια του Ο.Φ.Α.Μ.!
Ο Μάνος Λιοδακάκης, έπειτα από ένα χρόνο απουσίας, επιστρέφει στην ομάδα μας, ενισχύοντας το ρόστερ ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Ο νεαρός αμυντικός, με το πάθος, τη μαχητικότητα και την ποιότητά του, αναμένεται να προσφέρει πολύτιμες λύσεις στον προπονητή μας και να συμβάλει ουσιαστικά στην επίτευξη των στόχων της ομάδας μας.
Μάνο, σε καλωσορίζουμε ξανά στο σπίτι σου και σου ευχόμαστε υγεία, δύναμη και πολλές επιτυχίες με τη φανέλα του Ο.Φ.Α.Μ.!
Παράλληλα, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον Γιούχτα και τον Γιούχτα Β’ για την παραχώρηση των ποδοσφαιριστών Μάνου Λιοδακάκη και Παύλου Αλεξανδράκη στην οικογένεια του Ο.Φ.Α.Μ. Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνουμε στον Υπεύθυνο Ακαδημιών κ. Πέτρο Κυριακάκη, καθώς και στον Τεχνικό Διευθυντή κ. Λεωνίδα Τιτομιχελάκη, για την εξαιρετική συνεργασία και τη συμβολή τους στην ολοκλήρωση των δύο μεταγραφών.
Καλώς ήρθες ξανά στην οικογένειά σου, Μάνο!».

