ΠΑΟΚ

Το «αντίο» του Μανουσάκη στον ΠΑΟΚ: «Δημιουργήθηκαν πραγματικές φιλίες»

Κοινοποίηση Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email
Κείμενο
Το «αντίο» του Μανουσάκη στον ΠΑΟΚ: «Δημιουργήθηκαν πραγματικές φιλίες»
Μην χάνεις είδηση. Βάλε το GRANDSPORT στο Google Πρόσθεσε το GRANDSPORT στην Google

Έπειτα από τρία χρόνια παρουσίας στον ΠΑΟΚ, ο Γιώργος Μανουσάκης αποχαιρέτησε την ομάδα με ένα όμορφο μήνυμα, ολοκληρώνοντας έναν σημαντικό κύκλο στην ποδοσφαιρική του πορεία.

Ο έμπειρος μέσος, ο οποίος όλα δείχνουν ότι θα συνεχίσει την καριέρα του στη Χερσόνησο, ευχαρίστησε τη διοίκηση, τους προπονητές, τους φροντιστές και τους συμπαίκτες του για τη συνεργασία που είχαν όλα αυτά τα χρόνια, τονίζοντας πως στον ΠΑΟΚ δημιούργησε φιλίες που θα τον συνοδεύουν και στο μέλλον.

Αναλυτικά το μήνυμά του:

«Ένας κύκλος τριών ετών στον ΠΑΟΚ Κρουσώνα έκλεισε.

Θα ήθελα αρχικά να ευχαριστήσω τη διοίκηση για την άψογη συνεργασία που είχαμε. Είναι κύριοι με κεφαλαίο Κ και πιστεύω πως έβαλαν το λιθαράκι τους ώστε η ομάδα να πάει μπροστά.

Επίσης, να ευχαριστήσω τους φροντιστές και όσους συνέβαλαν στην καθημερινότητά μας. Με τον τρόπο τους και τη δουλειά τους κατάφεραν η ομάδα να θυμίζει σωματείο παραπάνω κατηγορίας.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ και σε όλους τους προπονητές που συνεργάστηκα, οι οποίοι με βοήθησαν να γίνω καλύτερος άνθρωπος και ποδοσφαιριστής.

Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου, με τους οποίους περάσαμε δυσκολίες και χαρές μαζί χωρίς να υπάρξει ποτέ καμία ρήξη μέσα στην ομάδα. Πιστεύω ότι αυτά τα χρόνια δημιουργήθηκαν πραγματικές φιλίες.

Εύχομαι σε όλους καλή συνέχεια με υγεία!».

Μοιράσου το άρθρο Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email Αντιγραφή συνδέσμου

Περισσότερα νέα για ΠΑΟΚ στο GRANDSPORT, μαζί με πρόγραμμα και αποτελέσματα, βαθμολογία και στατιστικά παικτών της ομάδας.

Σχετικά

Σχετικά Άρθρα