Μία ακόμη σημαντική υπόθεση έκλεισε θετικά για τον ΟΦΑ, καθώς ο Αλέξανδρος Αουίντα θα συνεχίσει να φορά τη φανέλα της ομάδας και τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Παρά το νεαρό της ηλικίας του, ο ταλαντούχος μέσος έχει ήδη συνδέσει το όνομά του με το σωματείο του Αρκαλοχωρίου, αποτελώντας τα τελευταία χρόνια ένα από τα πιο σημαντικά πρόσωπα της ομάδας και έναν ποδοσφαιριστή στον οποίο ποντάρουν πολλά οι άνθρωποί της.
Ο ποδοσφαιριστής, γεννημένος το 2004, πραγματοποίησε μία εξαιρετική σεζόν στην Α2 ΕΠΣΗ, καταγράφοντας 27 συμμετοχές και 5 γκολ, έχοντας πρωταγωνιστικό ρόλο στην πορεία του ΟΦΑ και αποδεικνύοντας την ποιότητα και την αγωνιστική του εξέλιξη.