Για 3η σεζόν ο Γιώργος Αντωνακούδης θα είναι κάτοικος Ανωγείων!
Ο 22χρονος εξτρεμ με εξαιρετικές παρουσίες με τη φανέλα του Αετού παραμένει και τη νέα σεζόν στην ομάδα σε μια πολύ σημαντική ανανέωση για το σύνολο του Κώστα Γιαννακίδη.
Η ανακοίνωση: «Ο Α.Ο. Αετός Ανωγείων είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Γιώργο Αντωνακούδη!
Ο 22χρονος εξτρέμ θα αγωνιστεί για τρίτη σερί σεζόν με την φανέλα της ομάδας μας, αποτελώντας τα προηγούμενα χρόνια βασικό “όπλο” στα φτερά της επίθεσης. Γιώργο σου ευχόμαστε καλή σεζόν με υγεία και χωρίς τραυματισμούς! ».