Τις πρώτες του δηλώσεις μετά την επιστροφή του στον Ρεθυμνιακό πραγματοποίησε ο Βαλεντίνο Μπάρο, με τον έμπειρο επιθετικό να μην κρύβει τη χαρά και τον ενθουσιασμό του για τη νέα συνεργασία με τα «δελφίνια».
Ο 27χρονος σέντερ φορ επιστρέφει σε ένα περιβάλλον που γνωρίζει πολύ καλά, έχοντας ζήσει σημαντικές στιγμές με τον Ρεθυμνιακό στο παρελθόν, και εμφανίστηκε αισιόδοξος για τη νέα προσπάθεια της ομάδας στη Γ’ Εθνική.
Παράλληλα, στάθηκε στη σημασία της διατήρησης του βασικού κορμού του Ρεθυμνιακού, εκφράζοντας την πεποίθηση πως με λίγες ακόμη προσθήκες και σωστή δουλειά η ομάδα μπορεί να πετύχει τους στόχους της.
Αναλυτικά δήλωσε:
«Είμαι πολύ χαρούμενος που επέστρεψα και θα προσφέρω ξανά σε μια νέα προσπάθεια του Ρεθυμνιακού στη Γ’ Εθνική.
Αυτή η επιστροφή έχει ιδιαίτερη σημασία για μένα, καθώς έχω ζήσει με την ομάδα αλλά και με τους συμπαίκτες που θα συναντήσω ξανά μοναδικές στιγμές.
Νιώθω πραγματικά ότι γύρισα στο σπίτι μου και είμαι έτοιμος να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό ώστε η ομάδα να πετύχει τους στόχους της.
Είναι πολύ σημαντικό που η ομάδα θα διατηρήσει τον κορμό της, ο οποίος έχει ήδη πρόσφατες και σημαντικές παραστάσεις από μια πολύ ανταγωνιστική σεζόν στη Γ’ Εθνική, κάτι που είμαι βέβαιος ότι θα φανεί και στους επίσημους αγώνες.
Με κάποιες προσθήκες αλλά και με τη δουλειά που θα πραγματοποιηθεί, είμαι πεπεισμένος ότι θα πετύχουμε τους στόχους μας».