Η παρουσία της ομάδας στην Α2 ΕΠΣΗ ολοκληρώνεται αυτή την Κυριακή, με την αναμέτρηση απέναντι στον Αστέρα Μυρτιάς να αποτελεί το τελευταίο παιχνίδι στην κατηγορία, μετά από μία συνεχόμενη τετραετία παρουσίας.
Το σύνολο του Χρήστου Μουρτζάκη πάλεψε σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς, όμως δεν κατάφερε να αποφύγει τον υποβιβασμό και πλέον ετοιμάζεται για τη συμμετοχή του στη Β’ ΕΠΣΗ τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Πριν από αυτό, ωστόσο, απομένει ακόμα ένα τελευταίο παιχνίδι. Εκείνο απέναντι στον Αστέρα Μυρτιάς, στο οποίο ο ΠΟΗ θα προσπαθήσει να κλείσει με θετικό τρόπο όχι μόνο τη φετινή χρονιά, αλλά και μία ολόκληρη τετραετία παρουσίας στην Α2 ΕΠΣΗ.

