Μέσα σε πολύ καλό κλίμα πραγματοποιήθηκε η συνάντηση του προπονητή της Χερσονήσου, Μάριου Σηφάκη, με τον τεχνικό του Ρούβα, Κώστα Ταβλαδωράκη, στο περιθώριο του επίσημου δείπνου της ΕΠΣΗ για το Final Four του Κυπέλλου ΕΠΣΗ.
Λίγες ώρες πριν τον μεγάλο τελικό στις Αρχάνες, οι δύο προπονητές είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν σε ιδιαίτερα φιλικό τόνο, δείχνοντας το καλό κλίμα που επικρατεί ανάμεσα στις δύο πλευρές παρά τη μεγάλη σημασία της αναμέτρησης.
Άλλωστε, τόσο στη Χερσόνησο όσο και στον Ρούβα έχουν ξεκαθαρίσει πως στόχος είναι ο τελικός να αποτελέσει μία πραγματική ποδοσφαιρική γιορτή, με το φίλαθλο πνεύμα να κυριαρχεί εντός και εκτός γηπέδου.

