Μία ακόμη τιμητική βράβευση με ιδιαίτερο συμβολισμό πραγματοποιήθηκε στο επίσημο δείπνο του Final Four του Κυπέλλου ΕΠΣΗ, με τον Γιώργο Μπετεινάκη να τιμάται για τη συνολική προσφορά του στον Γιούχτα και γενικότερα στο ηρακλειώτικο ποδόσφαιρο.
Η βράβευση έγινε από τον αντιδήμαρχο του Δήμου Αρχανών – Αστερουσίων, Ηλία Επιτροπάκη, μέσα σε θερμό κλίμα και παρουσία ανθρώπων του τοπικού ποδοσφαίρου, που αναγνώρισαν τη διαχρονική παρουσία και προσφορά του Γιώργου Μπετεινάκη στον χώρο.
Ο Γιώργος Μπετεινάκης έχει συνδέσει το όνομά του με τον Γιούχτα και την πορεία του σωματείου όλα αυτά τα χρόνια, αποτελώντας μία από τις σημαντικές μορφές του συλλόγου και του ποδοσφαίρου της περιοχής των Αρχανών.