Μία από τις πιο ξεχωριστές στιγμές του επίσημου δείπνου για το Final Four του Κυπέλλου ΕΠΣΗ ήταν η βράβευση της ΠΑΕ ΟΦΗ, λίγες ημέρες μετά τη μεγάλη επιτυχία της κατάκτησης του Κυπέλλου Ελλάδας.
Η ΕΠΣ Ηρακλείου τίμησε την κρητική ΠΑΕ για τη χαρά και την υπερηφάνεια που πρόσφερε συνολικά στο ηρακλειώτικο και κρητικό ποδόσφαιρο, σε μία ιστορική χρονιά για τον σύλλογο, που συμπληρώνει 100 χρόνια ζωής.
Κατά τη διάρκεια της βραδιάς, η ΠΑΕ ΟΦΗ αποθεώθηκε από τους παρευρισκόμενους, ενώ σχεδόν όλοι όσοι πήραν τον λόγο αναφέρθηκαν στη μεγάλη επιτυχία της ομάδας και στις μοναδικές στιγμές που έζησε ολόκληρη η πόλη μετά την κατάκτηση του τροπαίου στον Βόλο.
Την ΠΑΕ ΟΦΗ εκπροσώπησαν στο επίσημο δείπνο ο Α’ αντιπρόεδρος Ηλίας Πουρσανίδης, ο υπεύθυνος επικοινωνίας Μάνος Βογιατζάκης, ο υπεύθυνος λογιστηρίου Μανώλης Βασιλάκης και ο υπεύθυνος νομικού τμήματος Ιάσονας Παπαστεφανάκης.
Η βράβευση συνοδεύτηκε από θερμό χειροκρότημα, με το κλίμα να είναι ιδιαίτερα συγκινητικό και το όνομα του ΟΦΗ να κυριαρχεί στις συζητήσεις της βραδιάς.