ΟΦΗ

Αποθεραπεία μετά τον Άρη στον ΟΦΗ

Κοινοποίηση Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email
Κείμενο
Αποθεραπεία μετά τον Άρη στον ΟΦΗ
Μην χάνεις είδηση. Βάλε το GRANDSPORT στο Google Πρόσθεσε το GRANDSPORT στην Google

Την πρώτη τους προπόνηση μετά τον αγώνα με τον Άρη έκαναν το μεσημέρι της Τρίτης (5/5) οι ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο.

Όσοι αγωνίστηκαν στο ματς, ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας. Η προπόνηση για τους υπόλοιπους περιλάμβανε ασκήσεις κυκλοφορίας της μπάλας και αγωνιστικό παιχνίδι.

Ο Νίκος Χριστογεώργος έκανε ατομικό πρόγραμμα, όπως και ο Γιάννης Χριστόπουλος, ενώ ο Μπόρχα Γκονθάλεθ συνέχισε θεραπεία.

Επόμενη προπόνηση έχει προγραμματιστεί για αύριο, Τετάρτη (6/5), στις 11:00.

Μοιράσου το άρθρο Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email Αντιγραφή συνδέσμου

Περισσότερα νέα για ΟΦΗ στο GRANDSPORT, μαζί με πρόγραμμα και αποτελέσματα, βαθμολογία και στατιστικά παικτών της ομάδας.

Σχετικά

Σχετικά Άρθρα