Ο Μιχάλης Μπούσης ανέφερε ότι ο μόνος ιδιοκτήτης που δεν του έδωσε συγχαρητήρια για την κατάκτηση του Κυπέλλου ήταν ο Γιάννης Αλαφούζος.
Ερωτώμενος για το ποιοι ιδιοκτήτες τον συνεχάρησαν μετά την κατάκτηση του Κυπέλλου, ο Μιχάλης Μπούσης, στην εκπομπή BIG 4 του SPORT 24 ανέφερε πως μόνο εκείνος του Παναθηναϊκού το αμέλησε.
Μάλιστα τόνισε ότι τον συνεχάρη και ο Ιβάν Σαββίδης.
Συγκεκριμένα:
«Όλοι μας έστειλαν συγχαρητήρια εκτός του Αλαφούζου. Ήμουν έκπληκτος από τα μηνύματα που πήρα από πολλούς, μου έκανε εντύπωση ότι μου έστειλε ο Ιβάν που στην πίκρα του επάνω μου έδωσε συγχαρητήρια.
Εγώ πέρυσι όταν ο Βαγγέλης κέρδισε τον αγκάλιασα και του είπα συγχαρητήρια. Εκτός τα 90 λεπτά είμαστε φίλοι και κοιτάμε το άθλημα».