ΟΦΗ

«Μόνο ο Αλαφούζος δεν μου έδωσε συγχαρητήρια για το Κύπελλο»

Κοινοποίηση Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email
Κείμενο
«Μόνο ο Αλαφούζος δεν μου έδωσε συγχαρητήρια για το Κύπελλο»

Ο Μιχάλης Μπούσης ανέφερε ότι ο μόνος ιδιοκτήτης που δεν του έδωσε συγχαρητήρια για την κατάκτηση του Κυπέλλου ήταν ο Γιάννης Αλαφούζος.

Ερωτώμενος για το ποιοι ιδιοκτήτες τον συνεχάρησαν μετά την κατάκτηση του Κυπέλλου, ο Μιχάλης Μπούσης, στην εκπομπή BIG 4 του SPORT 24 ανέφερε πως μόνο εκείνος του Παναθηναϊκού το αμέλησε.

Μάλιστα τόνισε ότι τον συνεχάρη και ο Ιβάν Σαββίδης.

Συγκεκριμένα:

«Όλοι μας έστειλαν συγχαρητήρια εκτός του Αλαφούζου. Ήμουν έκπληκτος από τα μηνύματα που πήρα από πολλούς, μου έκανε εντύπωση ότι μου έστειλε ο Ιβάν που στην πίκρα του επάνω μου έδωσε συγχαρητήρια.

Εγώ πέρυσι όταν ο Βαγγέλης κέρδισε τον αγκάλιασα και του είπα συγχαρητήρια. Εκτός τα 90 λεπτά είμαστε φίλοι και κοιτάμε το άθλημα».

Μοιράσου το άρθρο Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email Αντιγραφή συνδέσμου
Μην χάνεις είδηση. Βάλε το GRANDSPORT στο Google Πρόσθεσε το GRANDSPORT στην Google

Περισσότερα νέα για ΟΦΗ στο GRANDSPORT, μαζί με πρόγραμμα και αποτελέσματα, βαθμολογία και στατιστικά παικτών της ομάδας.

Σχετικά

Σχετικά Άρθρα