ΟΦΗ

«Μόνο ο Αλαφούζος δεν μου έδωσε συγχαρητήρια για το Κύπελλο»

Κοινοποίηση Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email
Κείμενο
«Μόνο ο Αλαφούζος δεν μου έδωσε συγχαρητήρια για το Κύπελλο»
Μην χάνεις είδηση. Βάλε το GRANDSPORT στο Google Πρόσθεσε το GRANDSPORT στην Google

Ο Μιχάλης Μπούσης ανέφερε ότι ο μόνος ιδιοκτήτης που δεν του έδωσε συγχαρητήρια για την κατάκτηση του Κυπέλλου ήταν ο Γιάννης Αλαφούζος.

Ερωτώμενος για το ποιοι ιδιοκτήτες τον συνεχάρησαν μετά την κατάκτηση του Κυπέλλου, ο Μιχάλης Μπούσης, στην εκπομπή BIG 4 του SPORT 24 ανέφερε πως μόνο εκείνος του Παναθηναϊκού το αμέλησε.

Μάλιστα τόνισε ότι τον συνεχάρη και ο Ιβάν Σαββίδης.

Συγκεκριμένα:

«Όλοι μας έστειλαν συγχαρητήρια εκτός του Αλαφούζου. Ήμουν έκπληκτος από τα μηνύματα που πήρα από πολλούς, μου έκανε εντύπωση ότι μου έστειλε ο Ιβάν που στην πίκρα του επάνω μου έδωσε συγχαρητήρια.

Εγώ πέρυσι όταν ο Βαγγέλης κέρδισε τον αγκάλιασα και του είπα συγχαρητήρια. Εκτός τα 90 λεπτά είμαστε φίλοι και κοιτάμε το άθλημα».

Μοιράσου το άρθρο Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email Αντιγραφή συνδέσμου

Περισσότερα νέα για ΟΦΗ στο GRANDSPORT, μαζί με πρόγραμμα και αποτελέσματα, βαθμολογία και στατιστικά παικτών της ομάδας.

Σχετικά

Σχετικά Άρθρα