Σε θετικό και εποικοδομητικό κλίμα πραγματοποιήθηκε το Διοικητικό Συμβούλιο της Τυλίσου, με βασικό αντικείμενο την επόμενη ημέρα του σωματείου.
Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης έγινε ο απολογισμός της απερχόμενης διοίκησης, ενώ συζητήθηκαν εκτενώς όλα τα ζητήματα που αφορούν τον σχεδιασμό και την πορεία της ομάδας το προσεχές διάστημα.
Οι άνθρωποι του σωματείου έθεσαν επί τάπητος τα δεδομένα ενόψει της νέας σεζόν, με στόχο τη σωστή οργάνωση και τη συνέχιση της προσπάθειας σε όλα τα επίπεδα.
Οι εξελίξεις αναμένονται στις 31 Μαΐου, όταν θα πραγματοποιηθεί το νέο Διοικητικό Συμβούλιο, στο οποίο θα υπάρξουν και οι σχετικές ανακοινώσεις για την εκλογή της νέας διοίκησης.
Η Τύλισος μπαίνει έτσι σε φάση σχεδιασμού για την επόμενη μέρα, με διάθεση συνέχειας και εξέλιξης.

