Στο Παγκρήτιο Στάδιο βρίσκεται ο Στεφάν Λανουά, πρόεδρος της ΚΕΔ και αρχιδιαιτητής της ΕΠΟ, προκειμένου να παρακολουθήσει από κοντά την αναμέτρηση του ΟΦΗ με τον Άρη για το πρωτάθλημα της Super League.
Ο Γάλλος αρχιδιαιτητής δίνει το «παρών» στο γήπεδο, έχοντας στραμμένη την προσοχή του στην απόδοση της διαιτητικής ομάδας του αγώνα.
Υπενθυμίζεται ότι διαιτητής της αναμέτρησης είναι ο Τσακαλίδης, με πρώτο βοηθό τον Κωστάρα, δεύτερο βοηθό τον Μπαλιάκα και τέταρτο διαιτητή τον Κατσικογιάννη.