Σε πανηγυρικό κλίμα ολοκληρώνεται η προετοιμασία του ΟΦΗ για την αυριανή αναμέτρηση απέναντι στον Άρη (3/5, 17:00), στο Παγκρήτιο Στάδιο, το οποίο είναι έτοιμο να υποδεχθεί τους Κυπελλούχους Ελλάδας.
Η ψυχολογία στις τάξεις της ομάδας βρίσκεται στα ύψη μετά τη μεγάλη επιτυχία, με το αγωνιστικό τμήμα να θέλει να συνεχίσει με την ίδια ένταση και συγκέντρωση.
Σε ό,τι αφορά το ιατρικό δελτίο, οι Νίκος Χριστογεώργος και Μπόρχα Γκονθάλεθ συνέχισαν και χθες το πρόγραμμα θεραπείας τους, ενώ ο Γιάννης Χριστόπουλος ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα.
Η τελική αποστολή για το παιχνίδι θα γίνει γνωστή σήμερα, με το τεχνικό επιτελείο να αξιολογεί την κατάσταση των ποδοσφαιριστών και να καταλήγει στις επιλογές του για την αναμέτρηση με τον Άρη.

