Με μια συγκλονιστική ανάρτηση, ο αρχηγός του ΟΦΗ, Βασίλης Λαμπρόπουλος, έστειλε το δικό του μήνυμα μετά την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας, αποτυπώνοντας τη διαδρομή της ομάδας και τη σημασία αυτής της επιτυχίας.
Ο έμπειρος στόπερ μίλησε για τις δυσκολίες που προηγήθηκαν, την ανατροπή της κατάστασης μέσα σε λίγους μήνες, αλλά και τη δικαίωση που ήρθε για όλους.
Αναλυτικά όσα ανέφερε:
«Ο αθλητισμός έχει πολλές κακές στιγμές και λίγες καλές αλλά αυτές είναι που μένουν χαραγμένες για πάντα μέσα σου! Πέσαμε, δυσκολευτήκαμε, πιεστήκαμε, απογοητευτήκαμε αλλά καταφέραμε μέσα σε λίγους μήνες να φέρουμε τα κάτω πάνω και να ζήσουμε αυτές τις μοναδικές στιγμές!
Στιγμές που θα μείνουν ανεξίτηλες σε όλους μας! Το ευχαριστώ είναι λίγο σε όλους εσάς, που τελικά τα παιδιά μου κατάφεραν να ζήσουν από κοντά αυτή τη στιγμή! Για το κλαμπ είναι κάτι που το χρειαζόταν για να φανεί η δυναμική και το μεγαλείο του…
Για τους φιλάθλους είναι μια εξιλέωση για όλα αυτά τα χρόνια όπου πλέον θα βγουν νέοι φίλαθλοι για να συνεχίσουν να στηρίζουν!»