Το «παρών» στον μεγάλο τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας έδωσε ο Γιώργος Πολυχρονάκης, με τον πρόεδρο του Εργοτέλη να βρίσκεται στο Πανθεσσαλικό Στάδιο για να στηρίξει τον ΟΦΗ.
Ο Γιώργος Πολυχρονάκης δεν έλειψε από το μεγάλο ραντεβού του κρητικού ποδοσφαίρου, ζώντας από κοντά την ιστορική κατάκτηση του Κυπέλλου και πανηγυρίζοντας μαζί με τον κόσμο και την αποστολή της ομάδας.
Η παρουσία του στο γήπεδο ανέδειξε το κλίμα ενότητας που επικράτησε γύρω από τον ΟΦΗ, σε μια ημέρα που ξεπέρασε τα όρια ενός συλλόγου και μετατράπηκε σε γιορτή για ολόκληρο το κρητικό ποδόσφαιρο.

