Με ανακοίνωσή του, ο Ανθεστίων συνεχάρη τον ΟΦΗ για την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας, εκφράζοντας την υπερηφάνεια του για τη μεγάλη επιτυχία.
Η ομάδα του Θραψανού στάθηκε στη σημασία της επιτυχίας για ολόκληρη την Κρήτη, τονίζοντας πως ο ΟΦΗ αποτελεί πηγή έμπνευσης και χαράς για όλους τους φιλάθλους του νησιού.
Η ανακοίνωση αναφέρει:
«Ο ΟΦΗ έκανε περήφανη όλη την Κρήτη και τους απανταχού Κρητικούς!
Ο Α.Ο. Ανθεστίων Θραψανού συγχαίρει από καρδιάς την κορυφαία ομάδα του νησιού, για την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας 2025/26!
Ευχόμαστε αυτές οι μαγικές και ανεπανάληπτες στιγμές να είναι μόνο η αρχή!
Αποτελείται έμπνευση για τόσες γενιές και προσφέρατε τόσο μεγάλη χαρά σε όλους μας!
Συγχαρητήρια!!»