ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΣ

Τετ α τετ Σηφάκη-Γαβαλά στον Βόλο

Κοινοποίηση Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email
Κείμενο
Τετ α τετ Σηφάκη-Γαβαλά στον Βόλο
Μην χάνεις είδηση. Βάλε το GRANDSPORT στο Google Πρόσθεσε το GRANDSPORT στην Google

Ένα ιδιαίτερο στιγμιότυπο καταγράφηκε λίγο πριν τη σέντρα του τελικού του Κυπέλλου Ελλάδας, με κοινό παρονομαστή τον ΟΦΗ και άρωμα τοπικού.

Συγκεκριμένα, ο προπονητής της Χερσονήσου, Μάριος Σηφάκης, και ο αντιπρόεδρος του Εργοτέλη, Θωμάς Γαβαλάς, είχαν την ευκαιρία να συναντηθούν και να ανταλλάξουν χειραψία έξω από τις εξέδρες του Πανθεσσαλικού.

Οι δύο ομάδες, που φέτος διεκδίκησαν μέχρι τέλους το πρωτάθλημα της Α1 ΕΠΣΗ και σύντομα θα τεθούν αντιμέτωπες στα ημιτελικά του Κυπέλλου ΕΠΣΗ, άφησαν στην άκρη την αγωνιστική τους «κόντρα» και βρέθηκαν στον Βόλο με κοινό σκοπό να στηρίξουν τον ΟΦΗ στη μεγάλη του στιγμή και σίγουρα έφυγαν πολύ ικανοποιημένοι.

Μοιράσου το άρθρο Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email Αντιγραφή συνδέσμου

Δες όλες τις ειδήσεις για Α1 ΕΠΣΗ και άνοιξε άμεσα τη βαθμολογία, το πρόγραμμα και τα αποτελέσματα της διοργάνωσης.

Σχετικά

Σχετικά Άρθρα