Ένα ιδιαίτερο στιγμιότυπο καταγράφηκε λίγο πριν τη σέντρα του τελικού του Κυπέλλου Ελλάδας, με κοινό παρονομαστή τον ΟΦΗ και άρωμα τοπικού.
Συγκεκριμένα, ο προπονητής της Χερσονήσου, Μάριος Σηφάκης, και ο αντιπρόεδρος του Εργοτέλη, Θωμάς Γαβαλάς, είχαν την ευκαιρία να συναντηθούν και να ανταλλάξουν χειραψία έξω από τις εξέδρες του Πανθεσσαλικού.
Οι δύο ομάδες, που φέτος διεκδίκησαν μέχρι τέλους το πρωτάθλημα της Α1 ΕΠΣΗ και σύντομα θα τεθούν αντιμέτωπες στα ημιτελικά του Κυπέλλου ΕΠΣΗ, άφησαν στην άκρη την αγωνιστική τους «κόντρα» και βρέθηκαν στον Βόλο με κοινό σκοπό να στηρίξουν τον ΟΦΗ στη μεγάλη του στιγμή και σίγουρα έφυγαν πολύ ικανοποιημένοι.