Σε ένα εντυπωσιακό σκηνικό γιορτής μετατράπηκε το κέντρο του Ηρακλείου, με τη Λότζια να «ντύνεται» στα ασπρόμαυρα για τον ΟΦΗ, που έφερε ξανά το Κύπελλο Ελλάδας στην Κρήτη μετά από 39 χρόνια.
Το ιστορικό κτίριο που φιλοξενεί το Δημαρχείο, φωταγωγήθηκε το βράδυ της Κυριακής με το έμβλημα της ομάδας, ενώ προβάλλονταν και στιγμές από τον μεγάλο τελικό του Βόλου, δημιουργώντας μια μοναδική ατμόσφαιρα στο κέντρο της πόλης.
Οι εικόνες ήταν εντυπωσιακές, με κατοίκους και φιλάθλους να συγκεντρώνονται για να απολαύσουν το θέαμα, σε μια συμβολική κίνηση που αποτύπωσε το μέγεθος της επιτυχίας και τη σύνδεση του ΟΦΗ με την πόλη.