Δυναμικό «παρών» στον μεγάλο τελικό έδωσε η Δαμάστα, με αρκετούς ανθρώπους του σωματείου και συγχωριανούς να ταξιδεύουν μέχρι τον Βόλο για να στηρίξουν από κοντά τον ΟΦΗ στη μεγάλη του στιγμή.
Η παρουσία τους δεν πέρασε απαρατήρητη, με τη συμμετοχή να είναι μαζική και το κλίμα γιορτινό, σε μια ιστορική βραδιά για την ομάδα του Ηρακλείου.
Μετά την κατάκτηση του Κυπέλλου, η Δαμάστα εξέδωσε ανακοίνωση συγχαίροντας τον ΟΦΗ, τονίζοντας:
«Συγχαρητήρια στον ΟΦΗ για την κατάκτηση του κυπέλλου! Ήταν πολύ ωραίο που τόσοι πολλοί συγχωριανοί μας συμμετείχαν σε αυτήν τη μεγάλη γιορτή, αν και δεν είναι όλοι στη φωτογραφία!»