Με ανακοίνωσή της, η Χερσόνησος συνεχάρη την ΟΦΗ για την ιστορική κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας, εκφράζοντας την υπερηφάνεια της για την επιτυχία της ομάδας του Ηρακλείου.
Η ανακοίνωση αναφέρει:
«Η διοίκηση, οι ποδοσφαιριστές και το τεχνικό επιτελείο της Χερσονήσου, εκφράζουν τα ειλικρινή τους συγχαρητήρια στην ΠΑΕ ΟΦΗ για την ιστορική κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδος 2026!
Για άλλη μια φορά, η μεγαλύτερη ομάδα της πόλης μας και ο κορυφαίος εκπρόσωπος του νησιού μας, μας έκανε να αισθανθούμε βαθιά υπερήφανοι, χαρίζοντάς μας μοναδικά συναισθήματα χαράς που θα μείνουν ανεξίτηλα στη μνήμη κάθε Κρητικού φιλάθλου.
Συγχαίρουμε ολόκληρο τον οργανισμό του ΟΦΗ και ευχόμαστε καλή συνέχεια στις υποχρεώσεις του στο πρωτάθλημα.
Η θέση που του αρμόζει διαχρονικά είναι στην κορυφή των επαρχιακών συλλόγων και ευχόμαστε ολόψυχα η φετινή χρονιά να ολοκληρωθεί με την κατάκτηση και της 5ης θέσης!».