ΜΕ ΤΟΝ ΟΦΗ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΚΥΠΕΛΛΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ ΟΦΑΜ ΟΦΗ

ΟΦΑΜ: Συγχαρητήρια στον ΟΦΗ για την κατάκτηση του Κυπέλλου

Κοινοποίηση Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email
Κείμενο
ΟΦΑΜ: Συγχαρητήρια στον ΟΦΗ για την κατάκτηση του Κυπέλλου
Μην χάνεις είδηση. Βάλε το GRANDSPORT στο Google Πρόσθεσε το GRANDSPORT στην Google

Ο ΟΦΑΜ συνεχάρη τον ΟΦΗ για την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας, μέσα από επίσημη ανακοίνωση, εκφράζοντας την υπερηφάνεια για την επιτυχία της ομάδας του Ηρακλείου.

Το σωματείο στάθηκε στο μέταλλο, την ψυχή και το πάθος που χαρακτήρισαν την πορεία του ΟΦΗ, υπογραμμίζοντας πως πρόκειται για μια διάκριση που κάνει περήφανο ολόκληρο το νησί και αποτελεί παράδειγμα για το κρητικό ποδόσφαιρο.

Η ανακοίνωση αναφέρει:

«Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια συγχαίρουμε την ομάδα του ΟΦΗ για την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδος! Για ακόμη μία φορά, απέδειξε το μέταλλο, την ψυχή και το πάθος που χαρακτηρίζουν το ηρακλειώτικο ποδόσφαιρο, κάνοντας περήφανο ολόκληρο το νησί μας.

Αυτή η μεγάλη επιτυχία δεν είναι μόνο ένας τίτλος, αλλά η επιβράβευση σκληρής δουλειάς, αφοσίωσης και ομαδικού πνεύματος. Ο ΟΦΗ συνεχίζει να γράφει ιστορία και να αποτελεί φωτεινό παράδειγμα για το ποδόσφαιρο της Κρήτης.

Εκ μέρους της διοίκησης, του προπονητή και των παικτών της ομάδας μας, εκφράζουμε τα θερμά μας συγχαρητήρια σε όλους όσοι συνέβαλαν σε αυτή τη σπουδαία διάκριση.

Στον τελικό, στο Πανθεσσαλικό Στάδιο στον Βόλο, βρισκόταν και ο γενικός γραμματέας της ομάδας μας, Δημήτρης Ρεπανάς, ενισχύοντας τις προσπάθειες των παικτών του ΟΦΗ με τη φωνή και την παρουσία του!

Μπράβο Όμιλε!»

Μοιράσου το άρθρο Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email Αντιγραφή συνδέσμου

Διάβασε τις τελευταίες αθλητικές ειδήσεις στο GRANDSPORT, παρακολούθησε αγώνες στο matchcenter και δες βαθμολογίες, πρόγραμμα και αποτελέσματα για τη Γ Εθνική, τον ΟΦΗ και το τοπικό ποδόσφαιρο.

Σχετικά

Σχετικά Άρθρα