Σε ρυθμούς τελικού Κυπέλλου κινείται ο Βόλος, με την πόλη να έχει ντυθεί στα… ασπρόμαυρα, φιλοξενώντας χιλιάδες φιλάθλους του ΟΦΗ και του ΠΑΟΚ.
Οι δρόμοι, τα καφέ και τα σημεία γύρω από το Πανθεσσαλικό έχουν γεμίσει από οπαδούς των δύο ομάδων, που δημιούργησαν από νωρίς μια μοναδική ατμόσφαιρα, δίνοντας ξεχωριστό χρώμα στη μεγάλη ποδοσφαιρική γιορτή.
Με συνθήματα, κασκόλ και έντονο παλμό, οι φίλαθλοι δείχνουν πως ο τελικός δεν είναι απλώς ένα παιχνίδι, αλλά μια εμπειρία που ζει ολόκληρη η πόλη, λίγες ώρες πριν τη σέντρα της μεγάλης αναμέτρησης.