Στο πλευρό του ΟΦΗ βρίσκεται ο Αθλητικός Όμιλος Γαρίπας, ενόψει του μεγάλου τελικού του Κυπέλλου Ελλάδας απέναντι στον ΠΑΟΚ.
Με ανακοίνωσή του, το σωματείο εκφράζει τη στήριξή του προς την κρητική ομάδα, η οποία για ακόμη μία φορά κάνει περήφανη την Κρήτη με την πορεία της, δίνοντας το μεγάλο ραντεβού στον Βόλο.
Αναλυτικά, η ανακοίνωση:
«Ο Αθλητικός Όμιλος Γαρίπας εύχεται στον ΟΦΗ καλή επιτυχία, με την ελπίδα να κατακτήσει και να φέρει το Κύπελλο Ελλάδας στην Κρήτη».

