Σε ένα όμορφο και ιδιαίτερα θετικό κλίμα, η Δόξα Γαλιάς πραγματοποίησε το καθιερωμένο τραπέζι της με το φινάλε της αγωνιστικής περιόδου, παρουσία της διοίκησης και σύσσωμου του ποδοσφαιρικού τμήματος.
Η συνάντηση είχε έντονο το στοιχείο της οικογένειας, επιβεβαιώνοντας για ακόμη μία φορά τη συνοχή που υπάρχει στο σωματείο, ενώ πέρα από τη χαλαρή διάθεση, δεν έλειψε και το ουσιαστικό κομμάτι.
Στο τραπέζι έγινε απολογισμός της φετινής χρονιάς, η οποία κρίθηκε επιτυχημένη, με όλους να αναγνωρίζουν την πρόοδο που σημείωσε η ομάδα κατά τη διάρκεια της σεζόν. Παράλληλα, τέθηκαν επί τάπητος οι στόχοι για τη νέα αγωνιστική περίοδο, με κοινή κατεύθυνση τη συνέχιση της ανοδικής πορείας.
Σε ό,τι αφορά την καθημερινότητα της ομάδας, οι προπονήσεις δεν ολοκληρώνονται άμεσα, καθώς θα συνεχιστούν μέχρι το τέλος Μαΐου, προκειμένου οι ποδοσφαιριστές να διατηρήσουν τον ρυθμό και τη φυσική τους κατάσταση.
Παράλληλα, στο πλάνο υπάρχει και η διεξαγωγή φιλικών αγώνων με ομάδες της περιοχής, ώστε το σύνολο να παραμείνει σε αγωνιστική ετοιμότητα και να συνεχίσει τη δουλειά του ενόψει της επόμενης χρονιάς.
Το τραπέζι αυτό αποτέλεσε μια όμορφη στιγμή για την οικογένεια της Δόξας Γαλιάς, συνδυάζοντας την ικανοποίηση για τη χρονιά που ολοκληρώθηκε με την αισιοδοξία για τη συνέχεια.
Πηγή: doxagalias.blogspot.com

