Μπορεί το πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής να ολοκληρώθηκε, ωστόσο οι ποδοσφαιριστές του Γιούχτα συνεχίζουν να δουλεύουν με τον όγκο ωστόσο των προπονήσεων να έχει μειωθεί.
Οι παίκτες βρίσκονται τρεις φορές την εβδομάδα στο γήπεδο εκτελώντας το πρόγραμμα που έχει καταρτίσει ο Κώστας Ανυφαντάκης και οι συνεργάτες του το οποίο μάλιστα περιλαμβάνει και φιλικά παιχνίδια.
Το πρώτο φιλικό ματς θα διεξαχθεί αύριο Πέμπτη (23.04.26) στις 17:00 στο Μαρκομιχελάκειο γήπεδο απέναντι στην ομάδα του Λίντο στο οποίο μάλιστα ο Κώστας Ανυφαντάκης αναμένεται να δώσει χρόνο συμμετοχής και σε παίκτες από τον Γιούχτα Β’.