Με όμορφο κλίμα και χαμόγελα ολοκληρώθηκε η φετινή σεζόν για τον Δωριέα, ο οποίος πραγματοποίησε την τελευταία του προπόνηση για τη φετινή σεζόν.
Οι πρωταθλητές της Β2 ΕΠΣΗ έκλεισαν τις αγωνιστικές τους υποχρεώσεις με θετική διάθεση, ενώ μετά το τέλος της προπόνησης ακολούθησε το καθιερωμένο μπάρμπεκιου, σε μια χαλαρή και γιορτινή ατμόσφαιρα.
Για τους ποδοσφαιριστές είναι πλέον ώρα για ξεκούραση, ωστόσο η δουλειά για τη διοίκηση δεν σταματά, καθώς ήδη ξεκινά ο σχεδιασμός ενόψει της νέας σεζόν στην Α2 ΕΠΣΗ, με τον προγραμματισμό και τις αποφάσεις να μπαίνουν σε πρώτο πλάνο.