Άτυχος στάθηκε ο Δήμος Χαριτάκης στην αναμέτρηση του Αστέρα Μυρτιάς με τον Ζαρό, καθώς αποχώρησε τραυματίας από το παιχνίδι, αντιμετωπίζοντας πρόβλημα στο γόνατο.
Ο ποδοσφαιριστής του Αστέρα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για τις απαραίτητες εξετάσεις, με την κατάστασή του να παρακολουθείται.
Στον Αστέρα Μυρτιάς υπάρχει ανησυχία για τον τραυματισμό, με όλους στο σωματείο να βρίσκονται στο πλευρό του ποδοσφαιριστή, ελπίζοντας σε γρήγορη αποκατάσταση.
Η ανακοίνωση:
«Ο Αστέρας Μυρτιάς εύχεται στον ποδοσφαιριστή της ομάδας μας, Δήμο Χαριτάκη, ταχεία ανάρρωση και γρήγορη επιστροφή στους αγωνιστικούς χώρους. Όλη η οικογένεια του σωματείου είναι στο πλευρό του».

