Στην έδρα του, στις Αρχάνες, θα δώσει το τελευταίο του παιχνίδι για τη φετινή σεζόν ο Γιούχτας Β’, αντιμετωπίζοντας τη Δόξα Γαλιάς το πρωί της Κυριακής 19/04.
Η ομάδα του Λεωνίδα Τιτομιχελάκη ρίχνει την αυλαία των φετινών της υποχρεώσεων, σε μια χρονιά με τις δικές της ιδιαιτερότητες, θέλοντας να κλείσει με θετικό τρόπο μπροστά στο κοινό της.
Με την πρώτη ομάδα να έχει ήδη ολοκληρώσει τις υποχρεώσεις της, αποφασίστηκε το τελευταίο παιχνίδι της Β’ ομάδας να διεξαχθεί στις Αρχάνες, δίνοντας την ευκαιρία σε όλους να βρεθούν στο γήπεδο και να στηρίξουν την προσπάθεια.
Στόχος είναι ένα καλό φινάλε και ένα όμορφο «αντίο» στη σεζόν, σε ένα παιχνίδι που θα έχει και γιορτινό χαρακτήρα για τον σύλλογο.