Μετά τη διακοπή για το Πάσχα η δράση επιστρέφει στα γήπεδα της ΕΠΣ Ηρακλείου.
Στην Α1 ΕΠΣΗ ξεχωρίζει το ντέρμπι ανάμεσα στον πρωταθλητή Εργοτέλη και την 2η Χερσόνησο στο τελευταίο εντός έδρας παιχνίδι των «κιτρινόμαυρων» στη σεζόν.
Στη Α2, για ακόμη μια αγωνιστική το ενδιαφέρον στις θέσεις ανόδου και παραμονής είναι μεγάλο.
Στη Β’ ΕΠΣΗ διεξάγεται η τελευταία αγωνιστική και στους δύο ομίλους με το ενδιαφέρον να συγκεντρώνεται στην ομάδα που θα πάρει το τρίτο εισιτήριο της ανόδου από την Β2 ΕΠΣΗ.