Ολοκληρώθηκε η 2η φάση της Γ’ Εθνικής, με το φινάλε της σεζόν να αφήνει ανάμεικτα συναισθήματα, καθώς αρκετές ομάδες πανηγύρισαν την παραμονή, ενώ άλλες δεν κατάφεραν να αποφύγουν τον υποβιβασμό.
Συνολικά 18 σύλλογοι από τους έξι ομίλους αποχαιρετούν την κατηγορία και επιστρέφουν στα τοπικά πρωταθλήματα, βάζοντας πλέον ως στόχο την επόμενη ημέρα και την προσπάθεια επανόδου.
Αναλυτικά οι ομάδες που υποβιβάζονται ανά όμιλο:
1ος όμιλος: Θερμαϊκός Θέρμης, ΠΑΟΚ Δυτικού, Ορέστης Ορεστιάδας.
2ος όμιλος: Κοζάνη, Αστέρας Καρδίτσας, ΑΕ Ευόσμου.
3ος όμιλος: ΑΕΝ Σελεύκειας, Πρόοδος Ρωγών, Θεσπρωτός.
4ος όμιλος: Θύελλα Πατρών, Ερμής Μελιγούς, Πανγυθεατικός.
5ος όμιλος: Κένταυρος Βριλησσίων, Αμαρυνθιακός, Ρόδος.
6ος όμιλος: Χαϊδάρι, Αίας Σαλαμίνας, Γρανίτης Αγίας Μαρίνας.
Η αυλαία έπεσε σε μια απαιτητική χρονιά, με τις ομάδες που υποβιβάστηκαν να καλούνται πλέον να ανασυνταχθούν και να επιστρέψουν πιο δυνατές.

