Τις δικές του ευχές για τις γιορτές του Πάσχα έστειλε ο Εργοτέλης.
Ο σύλλογος ευχήθηκε Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα σε όλο τον κόσμο, καθώς και σε προπονητές, αθλητές, εργαζόμενους και φίλους της ομάδας, στέλνοντας παράλληλα μήνυμα ελπίδας και αισιοδοξίας.
Στην ανακοίνωση τονίζεται πως το μήνυμα της Ανάστασης μπορεί να γεμίσει τις καρδιές με φως, πίστη και δύναμη για ένα καλύτερο αύριο, με περισσότερη αλληλεγγύη και ανθρωπιά.
Παράλληλα, επισημαίνεται ότι η οικογένεια του Εργοτέλη συνεχίζει ενωμένη, με όραμα και υψηλούς στόχους, χτίζοντας καθημερινά το μέλλον του συλλόγου.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Το Διοικητικό Συμβούλιο του Γ.Σ. Εργοτέλη εύχεται ολόψυχα Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα σε όλο τον κόσμο, καθώς και στους προπονητές, τους αθλητές, τους εργαζόμενους και τους φίλους του Συλλόγου μας.
Το μήνυμα της Ανάστασης ας γεμίσει τις καρδιές μας με ελπίδα, φως και πίστη σε ένα καλύτερο αύριο, μακριά από πολέμους, με περισσότερη αλληλεγγύη και ανθρωπιά για όλους.
Η οικογένεια του Εργοτέλη, ενωμένη και δυνατή, συνεχίζει με όραμα και προσήλωση, θέτοντας υψηλούς στόχους και χτίζοντας καθημερινά ένα μέλλον αντάξιο της ιστορίας και της δυναμικής του Συλλόγου.
Χρόνια Πολλά σε όλους!»