Με τον πιο όμορφο και οικογενειακό τρόπο ολοκληρώθηκε η τελευταία προπόνηση του Μαραθώνα πριν τη διακοπή για τις γιορτές του Πάσχα.
Η χθεσινή αγωνιστική συνάντηση είχε ξεχωριστό χαρακτήρα, καθώς οι ομάδες του Μαραθώνα Β και της Candia Sport Youth League έδωσαν το δικό τους… φιλικό ραντεβού σε ένα οικογενειακό διπλό, γεμάτο ένταση, χαμόγελα και όμορφες στιγμές. Η αναμέτρηση ήταν αμφίρροπη και κρίθηκε στη διαδικασία των πέναλτι, προσφέροντας ενθουσιασμό σε όλους τους συμμετέχοντες.
Από τα πιο χαρακτηριστικά στιγμιότυπα ήταν το πέναλτι του Γενικού Αρχηγού, Θόδωρα Παπαδάκη, το οποίο ξεσήκωσε άπαντες και έδωσε έναν πανηγυρικό τόνο στο φινάλε της προπόνησης.
Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με ανταλλαγή ευχών, με ποδοσφαιριστές, προπονητικό επιτελείο και διοίκηση να εύχονται σε όλους καλές γιορτές, Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση, με υγεία και αγάπη.