ΓΡΑΝΙΤΗΣ

Γρανίτης: «Ένα δύσκολο ταξίδι με υπερηφάνια έφτασε στο τέλος του»

Κοινοποίηση Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email
Κείμενο
Γρανίτης: «Ένα δύσκολο ταξίδι με υπερηφάνια έφτασε στο τέλος του»
Μην χάνεις είδηση. Βάλε το GRANDSPORT στο Google Πρόσθεσε το GRANDSPORT στην Google

Με μια εκτενή ανακοίνωση, ο Γρανίτης αποχαιρέτησε τη φετινή αγωνιστική περίοδο, ολοκληρώνοντας την παρθενική του παρουσία στη Γ’ Εθνική.

Η ομάδα της Αγίας Μαρίνας χαρακτήρισε τη χρονιά «όμορφη αλλά ταυτόχρονα δύσκολη και απαιτητική», κάνοντας έναν συνολικό απολογισμό γεμάτο εμπειρίες και σημαντικά μαθήματα.

Στην ανακοίνωση γίνεται ιδιαίτερη αναφορά στους ποδοσφαιριστές, το τεχνικό επιτελείο και όλους όσοι συνέβαλαν στην καθημερινή λειτουργία της ομάδας, με ξεχωριστή μνεία στον προπονητή Μάριο Παναγιώτου, για τον καθοριστικό ρόλο του στη βελτίωση της αγωνιστικής εικόνας.

Παράλληλα, η διοίκηση ευχαρίστησε θερμά τον κόσμο της Αγίας Μαρίνας και των Χανίων για τη στήριξη, αλλά και τα τοπικά σωματεία για τη συνεργασία, με ειδική αναφορά στον Μινώταυρο για τη σημαντική βοήθεια σε κρίσιμες στιγμές της σεζόν.

Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται και στις αυξημένες οικονομικές απαιτήσεις της κατηγορίας, με ευχαριστίες προς τους επιχειρηματίες που στάθηκαν στο πλευρό της ομάδας.

Δεν έλειψαν, ωστόσο, και οι αιχμές, καθώς ο Γρανίτης σχολίασε για τις ομάδες που υποβιβάστηκαν πως «ο καθένας όπως στρώνει κοιμάται», σε μια τοποθέτηση που ξεχωρίζει.

Η ανακοίνωση του Γρανίτη:

«Με την ολοκλήρωση της φετινής αγωνιστικής περιόδου, κλείνει ένα μεγάλο κεφάλαιο για τον ΑΠΣ Γρανίτης, καθώς ολοκληρώθηκε σήμερα η παρθενική παρουσία της ομάδας μας στο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής.

Ήταν ένα ταξίδι απαιτητικό, γεμάτο προκλήσεις, εμπειρίες και σημαντικά μαθήματα. Ένα ταξίδι όμορφο, αλλά ταυτόχρονα δύσκολο και ιδιαίτερα απαιτητικό σε όλα τα επίπεδα, το οποίο όμως μας γεμίζει περηφάνια για την προσπάθεια που καταβλήθηκε.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε από καρδιάς τους ποδοσφαιριστές μας για την καθημερινή τους προσπάθεια, τον φροντιστή και τους φυσικοθεραπευτές της ομάδας, καθώς και τον κ. Σφυράκη για τη σημαντική του συμβολή.

Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει στους προπονητές μας και κυρίως στον κ. Παναγιώτου, ο οποίος με την έλευσή του συνέβαλε καθοριστικά στο να αποκτήσει η ομάδα μας αγωνιστική ταυτότητα και να σταθεί με αξιοπρέπεια στο επίπεδο της Γ’ Εθνικής.

Ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στους φιλάθλους της Αγίας Μαρίνας αλλά και σε όλους τους φιλάθλους των Χανίων, που στάθηκαν δίπλα μας και στήριξαν την προσπάθειά μας σε όλη τη διάρκεια της σεζόν, δίνοντας ζωή στο γήπεδο των Μουρνιών. Θερμές ευχαριστίες και στα σωματεία ΠΑΕ Χανιά, ΑΠ Σούδας, Παγχανιακός/ΑΟΔΑ, Νέοι Μινωταύρου, Ιωνία 2000 και ΑΟ Πανακρωτηριακός για τη συνεργασία και τη στήριξη.

Ιδιαίτερη μνεία αξίζει στην ομάδα του ΑΟ Μινωταύρος, για την άψογη συνεργασία τόσο στην παραχώρηση του γηπέδου όσο και στη χειμερινή μεταγραφική περίοδο, όταν και στάθηκε ουσιαστικά στο πλευρό μας.

Ευχαριστούμε επίσης τους (λίγους αλλά πολύτιμους) επιχειρηματίες που μας στήριξαν οικονομικά σε μια χρονιά με ιδιαίτερα αυξημένες απαιτήσεις.

Συγχαίρουμε την πρωταθλήτρια ομάδα του ομίλου, τον ιστορικό Εθνικό, καθώς και όλες τις ομάδες που εξασφάλισαν την παραμονή τους στην κατηγορία. Όσο δε για αυτές που υποβιβάστηκαν στα τοπικά πρωταθλήματα ο καθένας …“όπως στρώνει κοιμάται”.

Όσον αφορά εμάς, αναλαμβάνοντας πλήρως τις ευθύνες μας για τα λάθη που έγιναν, κρατάμε τις εμπειρίες και τα διδάγματα αυτής της σημαντικής χρονιάς και συνεχίζουμε με ακόμα μεγαλύτερη αποφασιστικότητα.

Με οδηγό την αγάπη για τον τόπο μας και το ποδόσφαιρο, ο ΑΠΣ Γρανίτης συνεχίζει την πορεία του με στόχο να επιστρέψει πιο δυνατός.

Το ταξίδι αυτό μπορεί να ολοκληρώθηκε, αλλά η προσπάθεια συνεχίζεται».

Μοιράσου το άρθρο Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email Αντιγραφή συνδέσμου

Περισσότερα νέα για ΓΡΑΝΙΤΗΣ στο GRANDSPORT, μαζί με πρόγραμμα και αποτελέσματα, βαθμολογία και στατιστικά παικτών της ομάδας.

Σχετικά

Σχετικά Άρθρα