Το δικό του σχόλιο μετά το φινάλε της σεζόν και τη νίκη με 5-0 επί του Αίαντα Σαλαμίνας έκανε ο Γιώργος Σουρνάκης, ο οποίος μάλιστα σκόραρε δύο φορές στην αναμέτρηση.
Ο μέσος του Γιούχτα στάθηκε στην προσπάθεια που έγινε στο τέλος για την παραμονή, αλλά και στην ανάγκη η ομάδα να παρουσιαστεί ακόμα καλύτερη τη νέα χρονιά.
Η δήλωση του:
«Έστω και στις τελευταίες αγωνιστικές καταφέραμε να σωθεί η ομάδα, που ήταν το λιγότερο που μπορούσαμε να κάνουμε φέτος. Κλείσαμε με ένα πολύ θετικό αποτέλεσμα, με αρκετά γκολ.
Ελπίζω μέσα από αυτή τη διαδικασία να δυναμώσουμε, να κρατήσουμε τα καλά στοιχεία και να δούμε τι πρέπει να βελτιώσουμε, ώστε να επιστρέψουμε πολύ πιο δυνατοί την επόμενη χρονιά».