ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΣ

Μ. Σηφάκης: «Η ομάδα μου έδειξε σοβαρότητα»

Κοινοποίηση Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email
Κείμενο
Μ. Σηφάκης: «Η ομάδα μου έδειξε σοβαρότητα»
Μην χάνεις είδηση. Βάλε το GRANDSPORT στο Google Πρόσθεσε το GRANDSPORT στην Google

Στη σοβαρότητα που έδειξαν οι ποδοσφαιριστές του απέναντι σε μία νεανική ομάδα στάθηκε μετά τη νίκη της Χερσονήσου με 5-0 επί του Λίντο ο προπονητής της ομάδας, Μάριος Σηφάκης.

Ο τεχνικός της Χερσονήσου υπογράμμισε πως η ομάδα του αντιμετώπισε σωστά το παιχνίδι, ενώ δεν παρέλειψε να στείλει και τις ευχές του ενόψει των ημερών του Πάσχα.

Μιλώντας μετά το παιχνίδι, ανέφερε: «Ήταν ένα παιχνίδι απέναντι σε μία νεανική ομάδα. Η ομάδα μου έδειξε σοβαρότητα και εύχομαι καλό Πάσχα με υγεία σε όλο τον κόσμο».

Μοιράσου το άρθρο Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email Αντιγραφή συνδέσμου

Περισσότερα νέα για ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΣ στο GRANDSPORT, μαζί με πρόγραμμα και αποτελέσματα, βαθμολογία και στατιστικά παικτών της ομάδας.

Σχετικά

Σχετικά Άρθρα