Στη σοβαρότητα που έδειξαν οι ποδοσφαιριστές του απέναντι σε μία νεανική ομάδα στάθηκε μετά τη νίκη της Χερσονήσου με 5-0 επί του Λίντο ο προπονητής της ομάδας, Μάριος Σηφάκης.
Ο τεχνικός της Χερσονήσου υπογράμμισε πως η ομάδα του αντιμετώπισε σωστά το παιχνίδι, ενώ δεν παρέλειψε να στείλει και τις ευχές του ενόψει των ημερών του Πάσχα.
Μιλώντας μετά το παιχνίδι, ανέφερε: «Ήταν ένα παιχνίδι απέναντι σε μία νεανική ομάδα. Η ομάδα μου έδειξε σοβαρότητα και εύχομαι καλό Πάσχα με υγεία σε όλο τον κόσμο».