Με θετικά νέα για τον ΟΦΗ ολοκληρώθηκε η προπόνηση της Μεγάλης Τετάρτης (8/4) στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο, καθώς ο Μπόρχα Γκονθάλεθ επέστρεψε σε κανονικούς ρυθμούς προπόνησης.
Το πρόγραμμα της ημέρας περιλάμβανε ασκήσεις τακτικής και αγωνιστικό παιχνίδι, με τον Ισπανό να συμμετέχει χωρίς περιορισμούς, δίνοντας μία επιπλέον λύση στο τεχνικό επιτελείο ενόψει της συνέχειας.
Από εκεί και πέρα, τα προβλήματα δεν λείπουν, καθώς ο Άαρον Ισέκα συνέχισε το πρόγραμμα θεραπείας, ενώ ο Χουάν Νέιρα ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα. Η προετοιμασία του ΟΦΗ συνεχίζεται με την επόμενη προπόνηση να έχει προγραμματιστεί για τη Μεγάλη Πέμπτη (9/4) στις 11:00.