Με ανακοίνωσή της, η Γαρίπα εκφράζει τα θερμά της συγχαρητήρια προς τον ΟΦΑΜ για την κατάκτηση του πρωταθλήματος στον άλλο όμιλο της Β’ ΕΠΣΗ.
Η ομάδα της Γαρίπας αναγνωρίζει την προσπάθεια και τη σταθερότητα που έδειξε ο ΟΦΑΜ σε όλη τη διάρκεια της σεζόν, κατακτώντας δίκαια τον τίτλο.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Η ομάδα μας συγχαίρει θερμά τον ΟΦΑΜ για την κατάκτηση του πρωταθλήματος στον 1ο όμιλό του στη Β’ ΕΠΣΗ και του εύχεται καλή συνέχεια.
Του ευχόμαστε κάθε επιτυχία στη συνέχεια και να πετύχει τους στόχους του, με υγεία και επιτυχίες».