Οι Παίδες Ηροδότου τιμωρήθηκαν με πρόστιμο από την πειθαρχική επιτροπή της ΕΠΣ Ηρακλείου.
Η δεύτερη ομάδα του Ηροδότου τιμωρήθηκε με 200 ευρώ, αφού δεν είχε δεύτερη εμφάνιση στο παιχνίδι με την Γόρτυνα, το οποίος ως εκ τούτο αναβλήθηκε και θα οριστεί σε νέα ημερομηνία.
Αναλυτικά:
«ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Ε.Π.Σ.Η.
ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ: ΠΑΙΔΕΣ ΗΡΟΔΟΤΟΥ
ΘΕΜΑ : ΧΡΗΜΑΤΙΚΗ ΠΟΙΝΗ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ
Κύριε Πρόεδρε,
Σας γνωρίζουμε ότι κατόπιν συνεδριάσεως της Πειθαρχικής Επιτροπής της Ε.Π.Σ.Η. με αριθ. Πρακτικού 28/02-04-2026 ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ στο Σωματείο ΠΑΙΔΕΣ ΗΡΟΔΟΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ 200,00 ΕΥΡΩ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 14 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 7Γ ΤΟΥ ΚΑΠ επειδή δεν εμφανίστηκε με δεύτερη εμφάνιση. Έχει ζητηθεί επαναορισμός του αγώνα από την Επιτροπή Πρωταθλήματος της ΕΠΣΗ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΥΛΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ».