Μια σπουδαία σελίδα στην ιστορία της έγραψε η Χερσόνησος, η οποία πανηγυρίζει την άνοδο στη Γ’ Εθνική, μετά τη μεγάλη εκτός έδρας νίκη της επί του Ρούβα στη Γέργερη.
Η ομάδα του Μάριου Σηφάκη επιβεβαίωσε την εξαιρετική της πορεία καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν, καταφέρνοντας να εξασφαλίσει και μαθηματικά τον στόχο της ανόδου, σε μια χρονιά που χαρακτηρίστηκε από σταθερότητα, ποιότητα και συνέπεια.
Το «διπλό» στη Γέργερη αποτέλεσε την επισφράγιση της προσπάθειας όλων στον σύλλογο, με ποδοσφαιριστές, τεχνικό επιτελείο και διοίκηση να πανηγυρίζουν μια από τις σημαντικότερες επιτυχίες των τελευταίων ετών.
Η επιστροφή της Χερσονήσου στις εθνικές κατηγορίες αποτελεί μια δικαίωση για τη δουλειά που έγινε όλη τη χρονιά, αλλά και ένα νέο ξεκίνημα, με στόχο την καθιέρωση στη Γ’ Εθνική.