Ανεβάζει ρυθμούς ο Κανελλόπουλος.
Με προπόνηση που έγινε το πρωί της Κυριακης (29/3) στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο και περιλάμβανε ασκήσεις κυκλοφορίας της μπάλας και αγωνιστικό παιχνίδι, ο ΟΦΗ συνέχισε την προετοιμασία ενόψει της έναρξης των playoffs 5-8 του πρωταθλήματος Stoiximan Super League.
Ο Γιώργος Κανελλόπουλος συμμετείχε μέρος της προπόνησης, με τον Θανάση Ανδρούτσο να συνεχίζει ατομικό πρόγραμμα και τους Μπόρχα Γκονθάλεθ και Χουάν Νέιρα να ακολουθούν θεραπεία και ατομικό πρόγραμμα.
Επόμενη προπόνηση έχει προγραμματιστεί για αύριο (30/3) στις 11:00.