ΟΦΗ

ΟΦΗ: Συμμετείχε σε μέρος της προπόνησης ο Κανελλόπουλος

Κοινοποίηση Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email
Κείμενο
ΟΦΗ: Συμμετείχε σε μέρος της προπόνησης ο Κανελλόπουλος
Μην χάνεις είδηση. Βάλε το GRANDSPORT στο Google Πρόσθεσε το GRANDSPORT στην Google

Ανεβάζει ρυθμούς ο Κανελλόπουλος.

Με προπόνηση που έγινε το πρωί της Κυριακης (29/3) στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο και περιλάμβανε ασκήσεις κυκλοφορίας της μπάλας και αγωνιστικό παιχνίδι, ο ΟΦΗ συνέχισε την προετοιμασία ενόψει της έναρξης των playoffs 5-8 του πρωταθλήματος Stoiximan Super League.

Ο Γιώργος Κανελλόπουλος συμμετείχε μέρος της προπόνησης, με τον Θανάση Ανδρούτσο να συνεχίζει ατομικό πρόγραμμα και τους Μπόρχα Γκονθάλεθ και Χουάν Νέιρα να ακολουθούν θεραπεία και ατομικό πρόγραμμα.

Επόμενη προπόνηση έχει προγραμματιστεί για αύριο (30/3) στις 11:00.

Μοιράσου το άρθρο Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email Αντιγραφή συνδέσμου

Περισσότερα νέα για ΟΦΗ στο GRANDSPORT, μαζί με πρόγραμμα και αποτελέσματα, βαθμολογία και στατιστικά παικτών της ομάδας.

Σχετικά

Σχετικά Άρθρα