Στη δυσκολία της αναμέτρησης αλλά και στη συνολική εικόνα του παιχνιδιού στάθηκε ο προπονητής του Ανθεστίωνα, Ηρακλής Ξυδάκης, μετά τη νίκη με 1-2 επί της Μινωικής.
Ο έμπειρος τεχνικός χαρακτήρισε το παιχνίδι ισορροπημένο, τονίζοντας πως και οι δύο ομάδες είχαν τις στιγμές τους, ωστόσο θεωρεί πως η ομάδα του ήταν ελαφρώς καλύτερη μετά την ανατροπή.
Αναλυτικά δήλωσε: «Ήταν μία δίκαιη νίκη για εμάς, αλλά και δύσκολη. Το παιχνίδι ήταν ισορροπημένο, όμως νομίζω ότι μετά το 1-2 ήμασταν λίγο καλύτεροι. Είχαμε ευκαιρίες, αλλά και η Μινωική είχε τις δικές της και θα μπορούσε να σκοράρει. Συνολικά, πιστεύω ότι η νίκη μας ήταν δίκαιη, αλλά ήρθε μέσα από ένα δύσκολο παιχνίδι».