Με τον Γιώργο Κανελλόπουλο να ανεβάζει σταδιακά ρυθμούς συνεχίστηκε η προετοιμασία του ΟΦΗ ενόψει της έναρξης των play off του γκρουπ 5-8 της Stoiximan Super League.
Ο ικανός μέσος συμμετείχε σε μέρος του προγράμματος, δείχνοντας σημάδια επιστροφής, σε μία προπόνηση που περιλάμβανε ασκήσεις κυκλοφορίας της μπάλας και αγωνιστικό παιχνίδι. Από εκεί και πέρα, ο Θανάσης Ανδρούτσος συνέχισε ατομικό πρόγραμμα, ενώ οι Μπόρχα Γκονθάλεθ και Χουάν Νέιρα ακολούθησαν θεραπεία και ατομικό.
Η επόμενη προπόνηση της ομάδας έχει προγραμματιστεί για αύριο (28/3) στις 11:00.

