Δεν έκανε… παρέλαση, αλλά προπόνηση ο ΑΟΤ την 25η Μαρτίου.
Παρότι η ημέρα της 25ης Μαρτίου είναι αργία, στον ΑΟ Τυμπακίου η δουλειά δεν σταματά, με την ομάδα να συνεχίζει κανονικά την προετοιμασία της για το κρίσιμο παιχνίδι με τον Μοχό.
Οι «ασπρόμαυροι» προπονήθηκαν το πρωί, παραμένοντας συγκεντρωμένοι στον στόχο τους, ενόψει της 26ης αγωνιστικής της Α1 ΕΠΣΗ, σε ένα παιχνίδι που μπορεί να αποδειχθεί καθοριστικό.
Το σύνολο του Νίκου Σουτζή δεν βγαίνει από το πρόγραμμά του και αντιμετωπίζει με σοβαρότητα τη συνέχεια, καθώς βρίσκεται μια «ανάσα» από τη μαθηματική εξασφάλιση της ανόδου και την επιστροφή στη Γ’ Εθνική.
Ένα ενδεχόμενο που μπορεί να γίνει πραγματικότητα ακόμη και από αυτό το Σαββατοκύριακο, εφόσον ο ΑΟΤ κάνει το καθήκον του στο γήπεδο.