ΓΡΑΝΙΤΗΣ

Μπάρμπεκιου στον Γρανίτη

Κοινοποίηση Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email
Κείμενο
Μπάρμπεκιου στον Γρανίτη
Μην χάνεις είδηση. Βάλε το GRANDSPORT στο Google Πρόσθεσε το GRANDSPORT στην Google

Σε εξαιρετικό κλίμα συνεχίζει το σωματείο του Γρανίτη, που μετά τη νίκη απέναντι στον Ηλυσιακό γιόρτασε την επιτυχία με μια όμορφη στιγμή στο γήπεδο της Αγίας Μαρίνας.

Μετά το τέλος της προπόνησης, η ομάδα είχε την ευκαιρία να χαλαρώσει και να πανηγυρίσει την πρώτη της νίκη στα play outs και δεύτερη συνολικά στη φετινή της παρουσία στη Γ’ Εθνική, σε ένα οικογενειακό κλίμα.

Ξεχωριστή νότα στη βραδιά έδωσε η παραδοσιακή «ψησταριά», με τους παράγοντες Δημητριάδη, Καρατζάκη και Αμπραμίσβιλι να αναλαμβάνουν δράση, προσφέροντας στιγμές χαλάρωσης και ενίσχυσης του ομαδικού κλίματος.

Το μήνυμα από το σωματείο είναι ξεκάθαρο, καθώς η προσπάθεια συνεχίζεται με την ίδια ένταση και αφοσίωση, ενόψει της συνέχειας των υποχρεώσεων.

Μοιράσου το άρθρο Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email Αντιγραφή συνδέσμου

Περισσότερα νέα για ΓΡΑΝΙΤΗΣ στο GRANDSPORT, μαζί με πρόγραμμα και αποτελέσματα, βαθμολογία και στατιστικά παικτών της ομάδας.

Σχετικά

Σχετικά Άρθρα