Σπουδαία νίκη πανηγύρισε ο ΟΦΗ στο «Κλεάνθης Βικελίδης», επικρατώντας με 0-2 του Άρη για την 26η αγωνιστική της Super League και εξασφαλίζοντας την παρουσία του στο γκρουπ 5-8, όπου θα διεκδικήσει την 5η θέση που δίνει ευρωπαϊκό εισιτήριο.
Η ομάδα του Χρήστου Κόντη πραγματοποίησε μία ουσιαστική εμφάνιση, ήταν καλύτερη στη μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα και έφτασε δίκαια στη νίκη, δείχνοντας ποιότητα, πλάνο και αποτελεσματικότητα.
Ο ΟΦΗ μπήκε δυνατά από τα πρώτα λεπτά, πήρε την πρωτοβουλία των κινήσεων και κυκλοφόρησε με άνεση τη μπάλα, φτάνοντας νωρίς σε επικίνδυνες καταστάσεις. Ο Φούντας ήταν ιδιαίτερα δραστήριος, δημιουργώντας ρήγματα στην άμυνα του Άρη, ενώ στο 18’ έχασε μεγάλη ευκαιρία, όταν έβγαλε τον Νους σε τετ-α-τετ, με τον Αθανασιάδη να κρατά το «μηδέν».
Η υπεροχή των «ασπρόμαυρων» καρποφόρησε στο 36’, όταν μετά από εξαιρετική συνεργασία, ο Φούντας άνοιξε στον Σενγκέλια, εκείνος γύρισε στην μικρή περιοχή και ο Νους με ψύχραιμο πλασέ έκανε το 0-1.
Στο δεύτερο ημίχρονο, ο Άρης προσπάθησε να αντιδράσει και πίεσε για την ισοφάριση, με τον Χριστογεώργο να κρατάει όρθια την ομάδα του σε κρίσιμα σημεία, ενώ στο 63’ οι γηπεδούχοι είχαν και δοκάρι με τον Καντεβέρε.
Ωστόσο, ο ΟΦΗ «χτύπησε» ξανά την κατάλληλη στιγμή. Στο 57’, ο Ισέκα έβγαλε κάθετη πάσα στον Φούντα και εκείνος με δυνατό τελείωμα μέσα από την περιοχή διαμόρφωσε το 0-2, βάζοντας γερές βάσεις για τη νίκη.
Από εκεί και πέρα, οι Κρητικοί διαχειρίστηκαν άψογα το προβάδισμά τους, δεν απειλήθηκαν ιδιαίτερα και κράτησαν το υπέρ τους αποτέλεσμα μέχρι το τέλος, πανηγυρίζοντας ένα μεγάλο «διπλό».
Η νίκη αυτή φέρνει τον ΟΦΗ στο γκρουπ 5-8 και του δίνει το δικαίωμα να διεκδικήσει ένα ευρωπαϊκό εισιτήριο!