Η αποστολή της Μικτής Κ14 της ΕΠΣ Ηρακλείου, έφτασε στο λιμάνι του Πειραιά και απο εκεί θα μεταβεί οδικώς με πούλμαν στο Λέχαιο για να προπονηθεί ενόψει του αυριανού ημιτελικού με αντίπαλο τη Μικτή της ΕΠΣ Αθηνών.
Από το καράβι στο… γήπεδο η αποστολή της Μικτής Κ14 με τον Βασίλη Κασσαπάκη να μην θέλει να χάσει ημέρα από την προετοιμασία της ομάδας για τον μεγάλο ημιτελικό.
Έτσι άπαντες πήραν το λεωφορείο από τον Πειραιά με κατεύθυνση το γήπεδο για την τελευταία προπόνηση και στη συνέχεια θα μεταφερθούν στο ξενοδοχείο στο Λουτράκι.