GRANDSPORT

Μ. Παπαματθαιάκης: «Ευχαριστώ τον ΟΦΙ για την ευκαιρία να δουλέψω στην ομάδα»

Κοινοποίηση Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email
Κείμενο
Μ. Παπαματθαιάκης: «Ευχαριστώ τον ΟΦΙ για την ευκαιρία να δουλέψω στην ομάδα»

Δηλώσεις λίγες ώρες μετά το… διαζύγιο με τον ΟΦΙ, παραχώρησε στο Grandsport.gr ο Μανώλης Παπαματθαιάκης.

Ο έμπειρος τεχνικός μετά από τέσσερα παιχνίδια στον πάγκο των “ασπρόμαυρων” αποχώρησε από την ομάδα και ο ίδιος μέσα από το Grandsport.gr ευχαρίστησε τους πάντες για την συνεργασία που είχαν.

Συγκεκριμένα τόνισε: “Ευχαριστώ πάρα πολύ, τους ανθρώπους του σωματείου για την ευκαιρία να δουλέψω στην ομάδα τους, τους συνεργάτες μου, και τους ποδοσφαιριστές μου για τις στιγμές που περάσαμε. Καλή συνέχεια στην ομάδα. Με εκτίμηση Μανώλης Παπαματθαιάκης”.

Μοιράσου το άρθρο Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email Αντιγραφή συνδέσμου
Μην χάνεις είδηση. Βάλε το GRANDSPORT στο Google Πρόσθεσε το GRANDSPORT στην Google

Διάβασε τις τελευταίες αθλητικές ειδήσεις στο GRANDSPORT, παρακολούθησε αγώνες στο matchcenter και δες βαθμολογίες, πρόγραμμα και αποτελέσματα για τη Γ Εθνική, τον ΟΦΗ και το τοπικό ποδόσφαιρο.

Σχετικά

Σχετικά Άρθρα