ΑΣΗΜΙ ΛΙΝΤΟ

Με το… δεξί το Ασήμι

Κοινοποίηση Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email
Κείμενο
Με το… δεξί το Ασήμι
Μην χάνεις είδηση. Βάλε το GRANDSPORT στο Google Πρόσθεσε το GRANDSPORT στην Google

Με πολύ καλή εμφάνιση, το Ασήμι ξεκίνησε δυναμικά τις υποχρεώσεις του στην Α2 ΕΠΣΗ, επικρατώντας του Λίντο με 3-0.

[jsCumatchshrtMatchDetails match_id =”234807″]

[jsCumatchshrtMatchAnalytics match_id =”234807″]

Τα πρώτα λεπτά ήταν αναγνωριστικά για τις δύο ομάδες, με το Ασήμι να απειλεί, χάνοντας στο 28′ μια μεγάλη ευκαιρία με τον Χατζηπαυλίδη, ενώ από την άλλη πλευρά το Λίντο αμυνόταν καλά, με τους γηπεδούχους να απειλούν μέσω στημένων φάσεων.

Ο Αβάνιδης έφτασε κοντά στο 1-0, ωστόσο ο Στεφανάκης στο 40′, άνοιξε το σκορ για το Ασήμι, με το σκορ να μην αλλάζει μέχρι το τέλος του ημιχρόνου

Στην επανάληψη, το Ασήμι μπήκε δυνατά για να πάρει τη νίκη και στο 60′ διπλασίασε τα τέρματα του με τον Αντωνάκη, ενώ σημείωσε και τρίτο τέρμα με τον Στεφανάκη, με το σκορ να μην αλλάζει μέχρι το φινάλε και οι γηπεδούχοι μπήκαν με το… δεξί στο πρωτάθλημα της Α2 ΕΠΣΗ.

[jsCumatchshrtMatchLineups match_id =”234807″]

 

Μοιράσου το άρθρο Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email Αντιγραφή συνδέσμου

Διάβασε τις τελευταίες αθλητικές ειδήσεις στο GRANDSPORT, παρακολούθησε αγώνες στο matchcenter και δες βαθμολογίες, πρόγραμμα και αποτελέσματα για τη Γ Εθνική, τον ΟΦΗ και το τοπικό ποδόσφαιρο.

Σχετικά

Σχετικά Άρθρα