ΠΑΝΟΜ

Άμεσα παρελθόν ο Ανδριανάκης, ανέλαβε ο Γιώργος Βλαχάκης

Κοινοποίηση Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email
Κείμενο
Άμεσα παρελθόν ο Ανδριανάκης, ανέλαβε ο Γιώργος Βλαχάκης
Μην χάνεις είδηση. Βάλε το GRANDSPORT στο Google Πρόσθεσε το GRANDSPORT στην Google

Δεν θα βρίσκεται στον πάγκο του ΠΑΝΟΜ στο παιχνίδι με τον Ανθεστίωνα ο Νίκος Ανδριανάκης, καθώς όπως αποφασίστηκε, λύθηκε σήμερα η συνεργασία των δύο πλευρών και την τεχνική ηγεσία της ομάδας των Μαλίων, αναλαμβάνει ο Γιώργος Βλαχάκης.

Η διοίκηση του ΠΑΝΟΜ, με ανακοίνωσή της, επισημοποίησε τη λύση της συνεργασίας της με τον Νίκο Ανδριανάκη, ενώ παράλληλα, γνωστοποιήθηκε, η επιστροφή του Γιώργου Βλαχάκη, που επιστρέφει στα Μάλια, αναλαμβάνοντας εκ νέου τη τεχνική ηγεσία του ΠΑΝΟΜ.

Οι δύο πλευρές είχαν συμφωνήσει ο Νίκος Ανδριανάκης να παραμείνει στο πάγκο της ομάδας στο παιχνίδι με την ομάδα του Θραψανού, κάτι τέτοιο όμως δεν θα συμβεί, καθώς υπήρξε επικοινωνία όπου αποφάσισαν να λύσουν άμεσα τη συνεργασία τους.

Στην ανακοίνωσή του ο ΠΑΝΟΜ, αναφέρει: «Ο ΠΑΝΟΜ ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας με τον Νίκο Ανδριανάκη. Στην ομάδα θα βρίσκεται ο Γιώργος Βλαχάκης που όποτε του έχει ζητηθεί είναι κοντά στον σύλλογο αγαπώντας και τιμώντας την ιστορία του.

Είναι λάτρης της δουλειάς και πιστεύει ότι η πολύ καλή ποιότητα και εμπειρίας των ποδοσφαιριστών που ανήκουν στο σημερινό ρόστερ (παλιών και νέων) δημιουργούν ένα καινούργιο οικοδόμημα δυναμικής για το μέλλον και που η διοίκηση προσπαθεί να δημιουργήσει τον τελευταίο καιρό. Καλώς όρισες Γιώργο».

Μοιράσου το άρθρο Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email Αντιγραφή συνδέσμου

Περισσότερα νέα για ΠΑΝΟΜ στο GRANDSPORT, μαζί με πρόγραμμα και αποτελέσματα, βαθμολογία και στατιστικά παικτών της ομάδας.

Σχετικά

Σχετικά Άρθρα